De twee vooraanstaande merken Sonos en The North Face bundelen de krachten en komen met epische Sonos Radio content. Het nieuwe Sonos Radio channel heet – hoe kan het ook anders – Never Stop Exploring. De Matra van The North Face krijgt zo nog meer inbeeldingskracht en lading.
Sonos Radio: Never Stop Exploring
Hoe twee grote merken zoals Sonos en The North Face zo bij elkaar komen, ligt meer voor de hand dan je zou denken. En ditmaal zelfs letterlijk in de hand, want ter ere van de Sonos Roam is dit Radio channel in het leven geroepen. De Sonos Roam is ontworpen om overal ter wereld en tijdens al jouw avonturen mee te gaan. Iets dat naadloos aansluit bij het outdoormerk The North Face.
Maak kennis met de mooiste soundscapes
Het Sonos Radio: Never Stop Exploring zal in eerste instantie bestaan uit negen soundscapes. Je bent misschien niet bekend met een soundscape, de combinatie tussen een sound en een landscape. Deze opnames zijn gemaakt tijdens het filmen van verschillende The North Face-expedities. De expedities gingen naar alle (onbewoonde) uithoeken van de wereld en brengen dit gevoel nu in jouw huiskamer. Of met een Sonos Roam eigenlijk overal waar jij hem mee naartoe neemt.
Gecreëerd door Mikael Jorgensen
Grammy-winnaar Mikael Jorgensen componeerde met zijn band Wilco deze fantastische platen voor Sonos Radio: Never Stop Exploring. Ga dus even op wereldreis met deze ‘playlist’ en geniet van Alaska tot Japan en van de Himalaya tot Patagonië.
Op reis met Sonos Radio: Never Stop Exploring:
- Shomyo Falls, Japan van Sawanobori’ met Matty Hong
- El Capitan, California van ‘El Capitan’s Golden Gate’ met Emily Harrington
- The High Sierra, California van ‘The Incredible Hulk’ met Alex Honnold en Emily Harrington
- The Himalayas van ‘Lhotse’ met Hilaree Nelson
- Pitumarca, Peru van ‘Pitumarca, Peru’ met Nina Williams
- Ruth Gorge, Alaska van ‘Life Coach’ met Renan Ozturk
- Ethiopia, van ‘Towers Of Tigray’ met James Pearson
- Mount Poi and Mount Kenya, van ‘Of Choss and Lions’ met Cedar Wright
- Queen Maud Land, van ‘Antarctica’ met Savannah Cummins
“Onze samenwerking met Sonos levert een totaal nieuwe manier van storytelling op met een merk dat zoveel van onze waarden deelt. We kunnen niet wachten om te zien hoe onze fans deze geheel nieuwe manier om de expedities van hun favoriete atleten te volgen gaan ervaren.”
Steve Lesnard, Global VP Marketing & Product, The North Face