The North Face x Brain Dead collectie

door

The North Face introduceert een expedition of the mind in samenwerking met het in LA gevestigde merk Brain Dead. Brain Dead is een streetwearcapsule met grafische patronen en kleurperspectieven, geïnspireerd op het The North Face-erfgoed, dat ontstond in Berkeley, Californië. Maak kennis met een heel bijzondere samenwerking van The North Face x Brain Dead.

The North Face x Brain Dead

The North Face x Brain Dead

Op basis van het concept adventure as a state of mind heeft Brain Dead een nieuwe draai gegeven aan een aantal van de meest iconische kledingstukken van The North Face. Deze kledingstukken brengen de mindset van de avonturier uit de Bay Area in de jaren zestig en zeventig tot leven. Met psychedelische prints, grafische designs en details die handgemaakt aanvoelen, creëert de collectie een onverwachts perspectief op de iconen van The North Face, inclusief de Denali, Nuptse en Mountain Jacket. Het resultaat? Een capsulecollectie die de countercultuur en renaissance van de creativiteit van de Californische hippiebeweging in de schijnwerpers zet.

Brain Dead samenwerking

“Met deze samenwerking wilden we het concept van de expeditie meer als state of mind tonen. Avontuur door ideeën.” – Kyle Ng, Brain Dead. De The North Face x Brain Dead collectie – die uit negen kledingstukken bestaat – is vanaf 29 november te koop in Dover Street Market LA (California) en is vanaf 6 december te koop bij The North Face Amsterdam en op thenorthface.com.

Over de auteur van dit artikel

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.